Izvensodno reševanje potrošniških sporov

 

Pritožbe in spori

 

V podjetju Ninočka wow, Maja Šijakov s.p. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudimo izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

 

                                               Prenesi Obrazec za prijavo reklamacije

 

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@ninocka.si ali pisno na naslov ponudnika Ninočka wow, Maja Šijakov s.p., Godič 21, 1242 Stahovica ( SLO ). Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora. Zato si po svojih najboljših močeh prizadevamo, da se morebitni spori rešijo mirno in sporazumno. 

Če ugotovimo, da ne moremo ugoditi vaši pritožbi, vas pisno obvestimo o razlogih za zavrnitev pritožbe in se poskusimo dogovoriti o možnostih nadaljnjega reševanja nastale težave.

 

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko vloži tudi tožbo pri pristojenem sodišču v Kamniku.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

 

Glede na to da ima podjetje Ninočka wow, Maja Šijakov s.p. vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb, skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

 

Spletno reševanje potrošniških sporov

 

Podjetje Ninočka wow, Maja Šijakov s.p. kot ponudnik blaga in storitev, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

 

Črta

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Podjetje Ninočka wow, Maja Šijakov s.p. in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

 

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med podjetjem Ninočka wow, Maja Šijakov s.p in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov. 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?